Հայաստանյան մի շարք ԶԼՄ- ներ համեմատաբար վերջերս հղում կատարելով իրանական «Mehr» նորությունների գործակալությանը, մեկը մյուսի հետևից սկսեցին տեղեկություններ հրապարակվել առ այն, որ Իրանի խորհրդարանի Ազգային անվտանգության և արտաքին քաղաքականության հանձնաժողովի անդամ Ֆադա Հոսեյն Մալեքին քննադատել է Ռուսաստանի դիրքորոշումն, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» վերաբերյալ՝ ասելով, որ այդ միջանցքի վերաբերյալ Ռուսաստանի հավակնություններն անընդունելի են:
Կարո՞ղ եք պատկերացնել, մանավանդ 88-ից այս կողմ, Երևանում գործող ադրբեջանական մզկիթներ:
Այդ դեպքում, ինչու՞ եք համոզված խոսում իրանա -իսրայելական թշնամանքի մասին, երբ ներկա ժամանակում, միայն Թեհրանում կա 37 գործող սինագոգ:
Հոկտեմբերի 26-ից մինչև նոյեմբերի 5-ը, այսպես կոչված, Զանգեզուրի միջանցքը, ամենայն հավանականությամբ, կփորձեն բացել. ՀՀ-ն դեմ չի լինելու, հիմնավորելով, թե դիմադրության ռեսուրս չունի. վերջին թեզի հասցեատերը լինելու է Իրանը:
Իսրայելի գործողությունները Լիբանանում հաջողություն ունեն նրա համար, որ իսրայելական կողմը լավ տեղեկացված է Լիբանանում գտնվող թիրախներից։ Հիմա կարող է մտածեք, որ դա բացառապես հետախուզական ցանցի արդյունք է, բայց՝ չէ։ Իսրայելը կարողանում է հետախուզել հնարավորինս իրական ժամանակի մեջ։
Կովկասում առաջիկա անկայունության կետերը՝
միջէթնիկ բախումներ Հյուսիսային Կովկասում,
հետընտրական քաղաքական ու քաղաքացիական անկայունություն Վրաստանում, Իսրայելի հնարավոր հարվածներ Իրանին:
Շատ շուտով ականատես ենք լինելու, թե Բաքվի բռնապետն ինչպես է օկուպացված տարածքներով շրջագայության ուղարկելու իր երկիր ժամանող օտարերկրյա այն ներկայացուցիչներին, ովքեր COP29-ի շրջանակներում կժամանեն Բաքու...
Ձմռան նախաշեմին ավելի ընդգծված պայթյունավտանգ է դառնում մեր տարածաշրջանը։ Աշխարհը փոխանակ Իսրայելին զսպի, Իրանի նկատմամբ նոր պատժամիջոցներ է կիրառում, այս անգամ այն տարածվում է նաև իրանական ավիաընկերությունների վրա։
Մինչ տարածվեց տեղեկատվություն այն մասին, որ 2025 թվականի հունվարի 1-ից Հայաստան-Իրան և Հայաստան-Թուրքիա պետական սահմանի պահպանությանը կմասնակցեն նաև ՀՀ Ազգային անվտանգության ծառայության Սահմանապահ զորքերը...
Մինչ Երևանը արդեն երրորդ տարին անընդմեջ քննարկում է Գյումրիում «չոր նավահանգստի» կառուցման նախագիծը, Թբիլիսին իրականացնում է այն՝ առանց ամպագոռգոռ հայտարարությունների:
Օրերս Թբիլիսիում բացվեց «չոր նավահանգիստ»՝ լոգիստիկ տերմինալ, որը կարևոր տրանսպորտային հանգույց կդառնա տարածաշրջանի համար՝ ներառյալ Հայաստանը, Թուրքիան, Ադրբեջանը և Ղազախստանը...